تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره ملی «گیاهان دارویی»

ایران کنفرانس

تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره ملی «گیاهان دارویی»

مهلت ارسال آثار به چهارمین کنگره ملی گیاهان دارویی از سوی دبیرخانه این کنگره تا پایان دی ماه امسال تمدید شد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر پیمان صالحی، دبیر شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی با بیان اینکه تا کنون بیش از 1000 مقاله به دبیرخانه چهارمین کنگره ملی گیاهان دارویی ارسال شده است، اظهار کرد: علیرغم این که فاصله زمانی زیادی تا برگزاری کنگره داریم، اسپانسرهای بسیاری اعلام آمادگی کرده‌اند. این در حالی است که معمولاً اسپانسرها اواخر بازه زمانی تعیین شده مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال بسیار خوب فعالان و پژوهشگران عرصه گیاهان دارویی برای حضور در این کنگره، پیش بینی می‌شود فضایی که پیش‌تر برای برگزاری آن در نظر گرفته بودیم، گنجایش کمتری نسبت به میزان علاقه‌مندان دارد. بنابراین درصدد هستیم تا برای مکان برگزاری بزرگ‌تر این کنگره، برنامه‌ریزی جدیدی انجام دهیم.

بر اساس این گزارش، چهارمین کنگره ملی گیاهان دارویی به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 22 و 23 اردیبهشت ماه 1394 در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی تهران برگزار می‌شود.

این کنگره با چهار محور علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، داروسازی- پزشکی و دامپزشکی، صنعت و اقتصاد به همراه نمایشگاه تخصصی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را تا پایان دی ماه به دبیرخانه این کنگره واقع در تهران، ولنجک، دانشگاه شهید بهشتی، پژوهشکده گیاهان و مواد دارویی ارسال کنند، همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22431599 تماس بگیرند.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 22 دی 1393 ، 16:46)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس