برگزاری همایش ملی سبک‌های زندگی در واحد علوم و تحقیقات

ایران کنفرانس

برگزاری همایش ملی سبک‌های زندگی در واحد علوم و تحقیقات

همایش ملی سبک های زندگی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات، با همکاری واحد های دانشگاه آزاد اسلامی و مشارکت مجمع تشخیص مصلحت نظام و موسسه اندیشه و تدبیر انقلاب 20 دی‌ماه سال جاری در این واحد برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر کرم الله دانشفرد معاون فرهنگی و اجتماعی این واحد با اشاره به اینکه همایش ملی سبک های زندگی دارای سه محور اصلی و یک محور ویژه است، گفت: محور های اصلی این همایش شامل "شرح و نقد مفاهیم، جریان ها، رویکردها، الگوها، آسیب ها و چالش ها" ، "شناسایی ظرفیت ها و فرصت ها با خاستگاه فرهنگ ایرانی – اسلامی" و " معرفی راهبردها، شیوه ها، سنت ها، روش ها، الگوها و ابزارهای سبک زندگی با خواستگاه فرهنگ ایرانی – اسلامی" است.

وی محور ویژه این همایش را "سبک زندگی در عصر انتظار" دانست و ادامه داد: در این محور ویژه که مقام معظم رهبری تأکید بسیاری بر آن دارند، به بررسی سبک زندگی در عصر انتظار و ویژگی های زندگی توام با اعتقاد به عصر مهدویت و ظهور امام زمان (عج) پرداخته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر دانشفرد به برگزاری دو کارگاه باصدور گواهینامه بازآموزی از سوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: کارگاه "فرزند پروری مبتنی بر نگرش اسلامی" با تدریس دکتر فریبرز باقری رئیس دانشکده علوم انسانی و اجتماعی و عضو گروه مشاوره واحد علوم و تحقیقات و کارگاه "روش های کیفیت زندگی با تأکید تعهد و پذیرش" با تدریس دکتر ندا مجتبایی برگزار خواهد شد.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 17 دی 1393 ، 15:56)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس