سمینار «علوم ریاضی و چالش‌ها» برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

سمینار «علوم ریاضی و چالش‌ها» برگزار می‌شود

سمینار راهبردی «علوم ریاضی و چالش‌ها»، 29 و 30 مهرماه سال آینده در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، کمیسیون پیشبرد ریاضیات فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه تربیت مدرس، انجمن ریاضی و انجمن آمار ایران قصد دارند با مشارکت متخصصان و علاقه‌مندان علوم ریاضی، متخصصان آموزش، آموزشگران علوم ریاضی، ریاضیدانان، آمارشناسان، معلمان ریاضی، کارشناسان و مدیران نهادهای بهره‌گیر از علوم ریاضی، متخصصان علوم اجتماعی، علوم تربیتی، اقتصاد دانان، برنامه ‌ریزان و کارشناسان مرتبط سمینار علوم ریاضی و چالش‌ها را برگزار کنند.

هدف از برگزاری این سمینار بازنمایی وضعیت مطلوب و کنونی علوم ریاضی، شناسایی چالش‌ها و مشکلات آموزش و پژوهش علوم ریاضی در ایران و تأثیر آن بر توسعه پایدار است.

وضعیت کنونی ریاضیات مدرسه‌ای و دانشگاهی در ایران، نقش علوم ریاضی در توسعه پایدار، چالش‌های ملی و جهانی پیش روی یاددهی و یادگیری ریاضیات، علوم ریاضی و زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی رشد یا تضعیف آن، تربیت نیروی انسانی در حوزه علوم ریاضی، فرهنگ عمومی و دانش ریاضی و علوم ریاضی و سیاست گذاری‌های کلان نظام آموزشی از محورهای اصلی این سمینار است.

برگزارکنندگان سمینار امیدوارند بتوانند با بهره‌گیری و جمع‌بندی دیدگاه‌های همه شرکت کنندگان، گزارشی اجمالی از بحران‌ها و مساله‌های مهم توسعه علوم ریاضی در کشور را همراه با راه حل‌ها و پیشنهادهایی ارائه دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www. Scms1394.ir مراجعه کرده و یا با دبیرخانه سمینار واقع در دانشگاه تربیت مدرس با شماره‌ تلفن‌های 82884188 و 82884070 تماس بگیرند.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 14 دی 1393 ، 18:02)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس