برگزاری همایش ملی سبک زندگی حضرت معصومه(س) در دانشگاه آزاد کرج

ایران کنفرانس

برگزاری همایش ملی سبک زندگی حضرت معصومه(س) در دانشگاه آزاد کرج

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از برگزاری همایش ملی سبک زندگی حضرت معصومه (س) از سوی این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمدحسن برهانی‌فر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، با اعلام این خبر گفت: این همایش ملی با هدف معرفی ابعاد مختلف سبک زندگی حضرت معصومه(س) طراحی شده است.

وی افزود: در جامعه امروزی با توجه به تبلیغات گسترده دشمن در ارائه فرهنگ غربی، بازگشت به اسلام ناب محمدی ضروری است و برگزاری این همایش‌ها کمک می‌کند تا الگو و فرهنگ صحیحی که با فطرت و سرشت انسانی مطابقت دارد ارائه شود.

برهانی‌فر با بیان این‌که متأسفانه به سبک زندگی اسلامی کمتر توجه شده است، خاطرنشان کرد: وظیفه ما و تمامی کسانی که دغدغه دین دارند این است که به هر نحوی فرهنگ غنی اسلامی و سیره عملی ائمه را در قالب سبک زندگی واقعی به جوانان ارائه بدهیم.

دبیر همایش ملی سبک زندگی حضرت معصومه(س) افزود: این همایش از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کرج و با همکاری حوزه علمیه استان البرز، جهاد دانشگاهی واحد استان البرز و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: صاحبان فکر و اندیشه در تمام مراکز علمی، دانشگاهی و غیر دانشگاهی، حوزوی و غیره می‌توانند با استفاده از منابع اصلی دینی در این همایش شرکت کنند و مقالات خود را تا اول بهمن‌ماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

برهانی‌فر با اشاره به محورهای همایش ملی سبک زندگی حضرت معصومه(س) یادآور شد: این همایش از سه محور کلی با عناوین «عقلانیت در سیره حضرت معصومه»، «ویژگی‌های شخصیتی حضرت معصومه» و «سیره سیاسی و اجتماعی حضرت معصومه» تشکیل شده است که در محور اول، سه زیرمحور «دین‌باوری و دین‌مداری»، «هستی‌شناسی دینی» و «دانش‌اندوزی و مقام علمی»، در محور دوم، چهار زیرمحور به نام‌های «عصمت و طهارت»، «کرامت»، «عفاف و حجاب» و «عرفان و عبودیت» و در محور سوم، زیرمحورهای «ولایت‌مداری»، «مقاومت و ایستادگی» و «هجرت» در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این همایش در پنجم اسفندماه سال جاری با حضور شرکت‌کنندگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار خواهد شد و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش ملی می‌توانند مقالات خود را به پست الکترونیکی آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید و یا دبیرخانه همایش به نشانی: کرج، انتهای رجایی‌شهر، بلوار شهید موذن، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، معاونت فرهنگی، مدیریت مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی ارسال نمایند.

برهانی‌فر در پایان گفت: شرکت‌کنندگان در این همایش برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شیوه‌نامه و ضوابط ثبت‌نام و سایر جزئیات همایش می‌توانند به پایگاه اینترنتی به نشانی http://www.kiau.ac.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 34403169 و 34400702 – 026 تماس حاصل نمایند.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 13 دی 1393 ، 16:56)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس