دهمین نشست گفتمان مدیریت و سیاستگذاری فناوری و نوآوری برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

دهمین نشست گفتمان مدیریت و سیاستگذاری فناوری و نوآوری برگزار می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف، میزبان دهمین نشست گفتمان مدیریت و سیاستگذاری فناوری و نوآوری است که با حمایت معاونت سیاستگذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا خواهد شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دهمین نشست گفتمان مدیریت و سیاستگذاری فناوری و نوآوری، روز چهارشنبه دهم دی ماه سال‌ جاری در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

این نشست که چهارمین پنل تخصصی از سلسله نشست‌های گفتمان مدیریت و سیاستگذاری فناوری و نوآوری است به «بررسی قوانین و مقررات مرتبط با حوزه توسعه فناوری و مشکلات آنها: تاکید بر قانون مالکیت فکری و دانش بنیان» می پردازد و در آن صاحبنظران، اساتید دانشگاه و مدیران سیاستگذاری علم و فناوری بحث و تبادل‌نظر می‌کنند.

هدف این نشست‌ها، شبکه‌سازی در حوزه سیاستگذاری فناوری و نوآوری از طریق برگزاری سلسله نشستهای تخصصی در سه سطحِ پنل متخصصان؛ دانشجویان دکتری و دانشجویان کارشناسی ارشد است.

در سه ماه نخست اجرای طرح، تعداد 9 نشست برگزار شده است. در هر یک از سطوح این طرح، 9 نشست و در مجموع 27 نشست برگزار خواهد شد.

گفتنی است، طرح گفتمان مدیریت و سیاستگذاری فناوری و نوآوری که با ابتکار و حمایت معاونت سیاستگذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و به همت دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف، از اول مهرماه سال جاری آغاز شده و تا خرداد ماه 1394، به مدت یک سال تحصیلی کامل، ادامه خواهد داشت.

دهمین نشست گفتمان مدیریت و سیاستگذاری فناوری و نوآوری از ساعت 17 تا 19 روز چهارشنبه 10 دی ماه 1393 در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 9 دی 1393 ، 18:51)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس