همایش ملی کاربرد فناوری نانو در کشاورزی برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

همایش ملی کاربرد فناوری نانو در کشاورزی برگزار می‌شود

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی از برگزاری سومین همایش ملی کاربرد فناوری نانو در کشاورزی و منابع طبیعی در اراک خبر داد.

حمید‌رضا دری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه مرکزی، اظهار کرد: این همایش با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی از کاربرد فناوری نانو در زمینه‌های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی، ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی علمی بین محققان و متخصصان مختلف در زمینه فناوری نانو، انعکاس یافته‌ها و نتایج تحقیقات انجام شده به بخش‌های مختلف اجرایی وزارت جهاد کشاورزی و بخش‌های خصوصی و جلب توجه اندیشمندان و سیاستگزاران نظام به اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین در حل معضلات و مشکلات بخش کشاورزی کشور، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش دارای 10 محور علمی و موضوعی است، افزود: نانو فناوری و تولیدات گیاهی، نانو فناوری و گیاهان دارویی، نانو فناوری و تولیدات دامی، نانو فناوری در آب و خاک، نانو فناوری در منابع طبیعی، نانو فناوری در محیط زیست، نانو فناوری در شیلات، نانو زیست فناوری از جمله محورهای این همایش است.

رئیس مرکز تحقیقات استان مرکزی، همچنین نانوفناوری و علوم و صنایع چوب و کاغذ، نانو فناوری و ماشین‌های کشاورزی و صنایع غذایی، اخلاق، ریسک‌پذیری و استانداردسازی در نانو فناوری و جنبه‌های اقتصادی و اجتماعی فناوری نانو در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی را دیگر محورهای این همایش عنوان کرد.

وی یادآور شد: در حاشیه این همایش شش کارگاه آموزشی تخصصی و نمایشگاهی از آخرین یافته‌های تحقیقاتی نانو تکنولوژی در مراکز دانشگاهی و پژوهشی استان و محصولات شرکت‌های خصوصی مرتبط برگزار خواهد شد.

وی ضمن اشاره به کارآیی مختلف فناوری نانو در زمینه کشاورزی عنوان کرد: امروزه فناوری نانو فراگیر شده و در عرصه‌های مختلف کشاورزی رسوخ کرده است، اما سازماندهی شده نیست و می‌بایست از طریق سازمان تحقیقات کمیته فناوری کشاورزی در این راستا تشکیل و سیاست‌گذاری مشخصی در خصوص حدود توسعه فناوری نانو در کشاورزی تدوین شود.

دری در پایان با بیان اینکه این همایش هشتم و نهم اردیبهشت ماه 94 برگزار می‌شود، 30 دی ماه را آخرین مهلت ارسال مقالات عنوان کرد.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 29 آذر 1393 ، 19:10)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس