همایش نقش وحدت حوزه و دانشگاه در تحول علوم انسانی برگزار شد

ایران کنفرانس

همایش نقش وحدت حوزه و دانشگاه در تحول علوم انسانی برگزار شد

همزمان با سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و به مناسبت گرامیداشت آیت الله شهید مفتح، همایش نقش وحدت حوزه و دانشگاه در تحول علوم انسانی با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر ابوترابی فرد و رئیس نهاد نمایندگی رهبری و جمعی از متخصصان علوم دینی و دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی ایسنا دکترابراهیم کلانتری مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران در ابتدای همایش در سخنانی گفت: موضوع این همایش نقش حوزه و دانشگاه در تحول علوم انسانی است که شاید یکی از مهمترین پیام‌های انقلاب همین بحث وحدت علوم انسانی باشد.

وی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه راهبردی از سوی رهبر انقلاب حضرت امام خمینی و آیت الله خامنه‌ای می‌باشد،گفت: وحدت برای دو بال پرواز، دو نیروی فکری و منبع قدرت جمهوری اسلامی یعنی حوزه و دانشگاه بسیار مهم می‌باشد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران با اشاره به اینکه بهره مندی نظام جمهوری اسلامی از این دو منبع فکری، این نظام را از بقیه نظام‌ها جدا می‌کند افزود: وحدت حوزه و دانشگاه از یک سو متصل به معارف وحیانی و حوزه‌های علمیه و در عین حال برخوردار از دانشگاه، علوم جدید و فناوری می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئله وحدت حوزه و دانشگاه برای امام خمینی بسیارمهم بود گفت: دربیانات مقام معظم رهبری هم علی الدوام بر این موضوع تاکید شده و این موضوع به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای جمهوری اسلامی می باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که وحدت حوزه و دانشگاه بتواند نقش مهمی در دغدغه بزرگ تحول علوم انسانی ایفا کند.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 26 آذر 1393 ، 14:45)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس