همایش سلامت اخلاقی و رفتاری کودک و نوجوان برگزار شد

ایران کتفرانس

همایش سلامت اخلاقی و رفتاری کودک و نوجوان برگزار شد

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دبیر علمی این همایش با بیان این که بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های مطالعاتی و پژوهشی برای ارتقای سطح بهداشت روانی و کیفیت زندگی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است افزود: کارشناسان حاضر در این همایش تلاش دارند براساس نتایج پژوهش های انجام شده بر مبنای نیازهای واقعی کودکان و نوجوانان به برنامه ریزی بپردازند.

دکتر دلبر نیروشک اظهارکرد: تغذیه و سلامت روانی کودک و نوجوان، ارائه راهکارهای علمی و کاربردی برای کاهش مسائل و مشکلات کودکان و نوجوانان، افزایش مهارت های پیشگیرانه از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی محورهای مورد بحث در این همایش را استعداد و توانایی کودک و نوجوان، مدیریت مشارکت اجتماعی، روابط موثر والدین، فرزندان و سلامت معنوی، مدیریت ارزش ها در کودک و نوجوان، رفتارهای ناسالم کودک و نوجوان و مدرسه، کودک و نوجوان را از جمله محورهای برگزاری این همایش عنوان کرد.

دبیر علمی همایش سلاخت اخلاقی و رفتاری کودک و نوجوان گفت: از آنجا که یکی از مشکلات والدین در خانه و معلمان در مدرسه رفتارهای ناسالم کودک و نوجوان است در این همایش کارشناسان به بررسی زمینه ها و ریشه های دروغگویی، فحاشی و رفتارهای ضد اجتماعی کودک و نوجوانان می پردازند و راهکارهایی در زمینه کنترل خشم و پیشگیری از بزهکاری این قشر از جامعه می پردازند.

** ارائه اولین طرح ابتکار جهانی آموزش شهروندی

رییس اداره علوم اجتماعی و انسانی کمیسیون یونسکو گفت: اولین طرح ابتکار جهانی آموزش شهروندی به پیشنهاد محمدرضا سعیدآبادی دبیرکل کمیسیون یونسکو در ایران به سازمان ملل ارائه شده است.

دکتر شیدا مهنام در این همایش افزود: باتوجه به اهمیت زیاد این مقوله ، فعالیت های سازمان یونسکو همواره به نوعی به این موضوع مرتبط بوده است.

وی افزود: نیازهای کودکان در دوره ورود به هزاره سوم شامل داشتن جهانی عاری از جنگ و خشونت ، حفاظت از محیط زیست کره مسکون ، تحمل و بردباری در گفت وگو با کودکان و آموزش کیفی از جمله موضوعات این حوزه است.

مهنام با بیان این که یکی از شعارهای یونسکو در حوزه آموزش «امروز برای فردا» است ، افزود: توجه به آموزش برای رسیدن به توسعه پایدار در مبنای ظرفیت سازی یکی از مسایل بسیار مهم است.

همایش علمی سلامت اخلاقی کودک و نوجوان در خانواده ، مدرسه و جامعه امروز (سه شنبه) با همکاری کمیسیون ملی یونسکو و جمعی از انجمن های علمی مرتبط با کودکان و نوجوانان در مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس برگزار شد.

در این همایش برخی از استادان دانشگاه های علوم بهزیستی، الزهرا، شیراز و آزاد اسلامی نیز حضور داشتند.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 19 آذر 1393 ، 16:31)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس