ارائه 195 مقاله در سومین کنفرانس الکترومغناطیس

ایران کنفرانس

ارائه 195 مقاله در سومین کنفرانس الکترومغناطیس

سومین کنفرانس الکترومغناطیس مهندسی ایران، به همت پژوهشکده برق و فناوری اطلاعات سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و با همکاری انجمن علمی الکترومغناطیس مهندسی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، این کنفرانس با پنج محور کلیدی مبانی نظری الکترومغناطیس، الکترومغناطیس کاربردی، سیستم‌های رادار و جنگ الکترونیک، آنتن و انتشار امواج، اپتیک و فوتونیک و تبیین هر محور در قالب چندین زیر محور ارائه می‌شود.

تعداد 319 مقاله پژوهشی از زمان اعلام فراخوان به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که از این مجموع پس از سیر فرآیند داوری مقالات، جمع‌بندی نهایی انجام شد و 195 مقاله پژوهشی پذیرفته و در اولویت ارائه قرار گرفتند.

سومین کنفرانس الکترومغناطیس، علاوه بر بخش ارائه مقالات علمی، دارای برنامه‌های متفاوت در بخش‌های جانبی همانند کارگاه، سخنرانی و نشست‌های علمی است که برگرفته از نگاهی خاص به حوزه کاربرد است.

برگزاری 9 کارگاه و سخنرانی علمی از سوی دکتر صفی‌الدین (علی) صفوی نائینی از دانشگاه واترلو کانادا طی روز پنجشنبه، 13 آذر ماه از دیگر برنامه‌های جانبی درنظر گرفته شده در این کنفرانس است.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 13 آذر 1393 ، 18:31)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس