همایش «محیط زیست و صنعت سبز» در دانشگاه اصفهان برگزار شد

ایران کنفرانس

همایش «محیط زیست و صنعت سبز» در دانشگاه اصفهان برگزار شد

دبیر علمی همایش «محیط زیست و صنعت سبز» گفت: مهم‌ترین الویت و دغدغه زیست محیطی زمان حاضر آلودگی هوا، ریزگردها، آب و خشکسالی است و در این همایش تلاش می‌شود تا راهکارهای مفیدی در جهت رفع این مشکلات ارایه شود.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجوبان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، عبدالخالق بردبار، روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری همایش محیط زیست و صنعت سبز فراهم شدن بستری مناسب برای قرار گرفتن متولیان محیط زیست و صاحبان صنایع در کنار یکدیگر به منظور کاهش مشکلات زیست محیطی است.

وی با بیان اینکه 408 نفر در این همایش ثبت نام کردند، افزود: 310 مقاله علمی به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد 270 مقاله مورد داوری قرار گرفت و 217 مورد از آنها پذیرفته و 53 مورد رد شد.

دبیر علمی همایش محیط زیست و صنعت سبز با بیان اینکه این همایش یکی از همایش‌هایی است که می‌تواند در حوزه محیط زیست تاثیرگذار باشد، اضافه کرد: بیش از 60 نفر از متخصصان محیط زیست در کمیته علمی همایش حضور دارند و هم اندیشی خوبی در جهت برگزاری همایش انجام است.

بردبار خاطر نشان کرد: مهم‌ترین الویت و دغدغه زیست محیطی زمان حاضر آلودگی هوا، ریزگردها، آب و خشکسالی است و در این همایش تلاش می‌شود تا راهکارهای مفیدی در جهت رفع این مشکلات ارایه شود.

وی اضافه کرد: برگزاری پنل‌های تخصصی و 10 کارگاه کاربردی که به صورت رایگان است از دیگر برنامه‌های همایش محیط زیست و صنعت سبز است.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 12 آذر 1393 ، 16:00)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس