برگزاری ششمین کنگره «پیشگامان پیشرفت»

ایران کنفرانس

برگزاری ششمین کنگره «پیشگامان پیشرفت»

در ششمین کنگره «پیشگامان پیشرفت» که سیزدهم آذرماه به همت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود ازپدیدآوردندگان پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری برتر تقدیر می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، علی متقیان، دبیر ششمین کنگره پیشگامان پیشرفت با اشاره به علاقمندی جوانان به موضوع پیشرفت گفت: جوانان دانشجو بیش از دیگران برای آینده تحصیل، زندگی و جامعه خود می‌اندیشند و در فضای آینده فکر می‌کنند. بر اساس این، ذهن آنان در جهت تدوین برنامه‌های آینده فعال‌تر است. از این رو، کنگره تصمیم دارد به جهت استفاده بیشتر از تلاش علمی و افکار آینده پژوهشی جوانان از محتوای پایان‌نامه‌های دانشجویی آنان بهره‌مند شود.

وی اظهار کرد: خوش‌بختانه کنگره پیشگامان پیشرفت با استقبال وصف‌ناپذیر جوانان دانشجو مواجه شده و دانشجویان عضو انجمن‌های علمی و نشریات دانشجویی و کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های مختلف و نخبگان تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، عناصر و مخاطبان اصلی این کنگره به شمار می­روند و با ارسال مقالات و نوشته‌های خود در مباحث تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت شرکت می‌کنند.

مسوول ارتباطات و گفتمان‌سازی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در پایان با اشاره به استفاده اندیشکده‌های مرکز از مقالات و نقطه نظرهای دانشجویان که در کنگره‌های قبل به دبیرخانه ارائه شده بود، گفت: مرکز تعداد قابل توجهی از دانشجویان شرکت‌کننده در کنگره‌های قبل را شناسایی و برای همکاری با مرکز معرفی کرده که به همکاری دعوت شده‌اند. با این حضور، عملاً دانشجویان عضو کنگره در کنار اساتید همکار مرکز به تهیه محتوای مباحث مربوط به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پرداخته و با علاقه‌مندی نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 10 آذر 1393 ، 17:48)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس