سمینار بررسی نقش رودخانه کارون در تولید خرما برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

سمینار بررسی نقش رودخانه کارون در تولید خرما برگزار می‌شود

مدیر امور علمی کنفرانس ملی رودخانه کارون گفت: سمینار علمی بررسی نقش رودخانه کارون در تولید کمی و کیفیت خرما از پیش نشست‌های کنفرانس کارون، 24 آذرماه 93 در اهواز برگزار می‌شود.

محمد بافقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایسنا منطقه‌ خوزستان، اظهار کرد: این سمینار با همکاری مؤسسه تحقیقات خرما و میوه‌های گرمسیری کشور و دبیرخانه کنفرانس ملی رودخانه کارون برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوعاتی مانند تاثیر تغییرات کمی و کیفی آب رودخانه کارون بر کمیت و کیفیت خرما در خوزستان، منابع آب کارون و برنامه‌های بازسازی و توسعه نخیلات در استان و نقش رودخانه کارون در تغییرات زیست محیطی نخلستان‌های خوزستان در این سمینار بررسی می‌شوند.

بافقی‌زاده ادامه‌ داد: اعضای کمیته علمی کنفرانس ملی رودخانه کارون، اساتید دانشگاه و پژوهشگران متخصص در حوزه نخیلات و مدیران و نمایندگان ادارات و سازمان‌های مرتبط با حوزه رودخانه کارون از شرکت‌کنندگان در این سمینار هستند.

وی گفت: علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این سمینار علمی می‌توانند به وب سایت کنفرانس به آدرس www.karoon1393.ir مراجعه کنند. فرم ثبت‌نام از تا تاریخ 19 آذرماه 93 از طریق این سایت قابل دریافت است و به شرکت‌کنندگان در این سمینار با توجه اولویت ثبت‌نام، گواهی‌نامه شرکت در سمینار اعطا می‌شود.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 9 آذر 1393 ، 18:15)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس