برگزاری جشنواره کشوری نشریات دانشجویی به میزبانی دانشگاه پیام نور

ایران کنفرانس

برگزاری جشنواره کشوری نشریات دانشجویی به میزبانی دانشگاه پیام نور

مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور از برگزاری جشنواره کشوری نشریات دانشجویی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور از 4 تا 6 آذرماه به میزبانی استان مرکزی خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، "فاطمه رضایی کوخدان" مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نوربا اعلام این خبر افزود : با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در دانشگاه پیام نور و نگاه فرهنگی رییس دانشگاه نسبت به این نوع فعالیت‌ها در سالی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری، دغدغه فرهنگی یکی از مهمترین مسایلی است که مدیران باید به ان توجه نمایند، جشنواره سراسری نشریات برگزار خواهد شد.

وی گفت : امسال بیست و پنجمین سال تلاش و بالندگی دانشگاه پیام نور است و به یُمن همین موضوع، پس از راه اندازی سامانه جامع نشریات دانشگاه پیام نور که در نوع خود کم‌نظیر است، برآن شدیم تا با برگزاری جشنواره کشوری نسبت به محک زدن کیفی نشریات و همچنین ایجاد حس رقابتی سالم درمیان دانشجویان اقدام نماییم. این نوع جشنواره منطبق بر استانداردهای جشنواره نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی تصریح کرد: به دلیل وجود تجربیات قبلی در استان مرکزی، میزبانی جشنواره به این استان سپرده شد تا ضمن بهره گیری از تجربیات گذشته، سنگ بنای مستحکمی برای سال های آتی ایجاد شود و هرساله شاهد بالندگی هرچه بیشتر این جشنواره باشیم.

مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور گفت : در این جشنواره 400 نشریه دانشجویی از همه استان های کشور شرکت خواهند کرد که فرآیند ثبت نام تا 15 آبان ماه ادامه داشت و پس از آن مراحل داوری انجام گرفته است.

وی تاکید کرد : داوران این جشنواره همگی از سابقون این نوع جشنواره ها هستند که با هماهنگی خانه نشریات وزارت علوم برای سنجش نشریات دانشگاه پیام نور منتخب شدند تا از نظر سطح داوری در بالاترین حد ممکن قرار گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، رضایی اضافه کرد: در حاشیه این جشنواره، نمایشگاهی از نشریات دانشگاه پیام نور که در سالهای اخیر به چاپ رسیده اند تشکیل خواهدشد تا در معرض بازدید عموم قرارگیرد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین مربوط به نشریات دانشجویی توسط دانشگاه های کشور تاکید کرد : با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل های وزارتی و رعایت حقوق فعالین این عرصه و همچنین کیفی سازی نشریات دانشجویی، برنامه های متنوع و گسترده ای در دستور کار اداره کل فرهنگی و فوق برنامه قرار گرفته است که ان‌شاءالله به مرور زمان این فعالیت‌ها انجام خواهد گرفت.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 4 آذر 1393 ، 13:45)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس