همایش «بهینه‌سازی انرژی و کاهش اثرات زیست‌محیطی در موتورخانه‌ها» برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

همایش «بهینه‌سازی انرژی و کاهش اثرات زیست‌محیطی در موتورخانه‌ها» برگزار می‌شود

همایش شبکه شرکت‌های خدمات انرژی با موضوع «بهینه سازی انرژی و کاهش اثرات زیست محیطی در موتورخانه‌ها» به ابتکار ستاد بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 17 دی ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر یدالله سبوحی، دبیر ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی و فناوری درباره برنامه‌های این ستاد در حوزه شبکه‌های خدمات انرژی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست، حمایت از شبکه شرکت‌های خدمات انرژی و دانش‌بنیان، توسعه بازار خدمات و فناوری انرژی در دستور کار ستاد بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شبکه شرکتهای تخصصی بستر و امکان لازم برای هم‌افزایی توانمندی‌ها، پتانسیل‌های نهادهای فعال در زمینه بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست را فراهم می‌آورد تا در حین انعطاف‌پذیری و سازگاری، قادر به پاسخ‌گویی به نیازهای واقعی بازار ملی، منطقه‌ای و جهانی باشند. از این رو، هم‌افزایی توانمندی‌های فنی و مالی، گردش موثر اطلاعات و شفافیت کافی از مهمترین الزامات یک شبکه‌ تخصصی هستند.

دبیر ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی با اشاره به اینکه بر اساس نتایج طرح توسعه شبکه‌های تخصصی که در ستاد تدوین شده، برگزاری مجموعه همایش‌هایی در بخش‌های مختلف مصرف کننده انرژی در کشور، برنامه‌ریزی شده است، افزود: بر همین اساس به عنوان نخستین گام و به ابتکار ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی، همایش شبکه شرکت‌های خدمات انرژی با موضوع «بهینه سازی انرژی و کاهش اثرات زیست محیطی در موتورخانه‌ها» در تاریخ 17 دی ماه امسال برگزار می‌شود.

سبوحی تصریح کرد: پیش از برگزاری همایش و به منظور هماهنگی بیشتر برای برگزاری همایش، مجموعه جلسات هم اندیشی با حضور همکاران و اعضای شبکه، در جهت برگزاری هر چه بهتر همایش برگزار می‌شود.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 2 آذر 1393 ، 18:33)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس