آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش «تعامل صنعت و دانشگاه»

ایران کنفرانس

آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش «تعامل صنعت و دانشگاه»

سومین همایش ملی «تعامل صنعت و دانشگاه»، 29 و 30 بهمن ماه امسال، به همت اتاق بازرگانی البرز و با همکاری موسسات آموزشی و پژوهشی ایران و دانشگاه خوارزمی با هدف تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در کرج برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی، تأثیر هم افزایی دانشگاه و صنعت در بومی سازی فناوری، رونق کسب وکار دانشجویی، کارآموزی و کارورزی هدفمند، ویژگی‌های دانشگاه‌های نسل سوم (دانشگاه‌های کارآفرین)، ارتقای فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان در جامعه، تعامل نظام مند صنعت و دانشگاه پیش شرط اقتصاد دانش بنیان، انتقال تجارب کارآفرینان موفق به دانشگاه، استفاده از دستاوردهای علمی دانشگاه‌ها در صنعت و برنامه ریزی منطقه‌ای بر مبنای آمایش سرزمین از مهمترین محورهای این همایش علمی است.

بر اساس اعلام دبیرخانه برگزاری همایش، آخرین مهلت ارسال اصل و چکیده مقالات 15 دی ماه و آخرین مهلت ثبت نام در همایش 20 بهمن ماه امسال است.

در حاشیه این همایش، نمایشگاه نوآوری فناوری‌ها نیز با هدف تجاری سازی ایده‌های نو و نوآورانه برگزار می‌شود تا تازه‌ترین ایده‌های علمی و پژوهشی، ابتکارات، اختراعات و نوآوری‌ها را به نمایش بگذارد.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 1 آذر 1393 ، 18:28)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس