دهمین همایش سالانه انجمن عفونی اطفال برگزار می شود

ایران کنفرانس

دهمین همایش سالانه انجمن عفونی اطفال برگزار می شود

به گزارش ایرنا، دبیر اجرایی دهمین همایش سالانه انجمن عفونی اطفال گفت: این همایش با حضور 400 فوق تخصص عفونی اطفال، متخصصین کودکان، پزشکان عمومی و متخصصین عفونی بزرگسال برگزار می شود.

دکتر پرویز طباطبایی افزود:ارتقای سلامت جامعه از جمله اهداف اصلی برگزاری این کنگره است.

وی به مصرف بی رویه آنتی بیوتیک ها اشاره کرد و افزود: مصرف نابجای دارو در کشور بسیار بالاست و اکثر خانواده ها با مراجعه به داروخانه ها دارو را خود سرانه خریداری کرده و مورد استفاده قرار می دهند.

به گفته وی در سال های اخیر شاهد تجویز و مصرف بی رویه داروهای آنتی بیوتیک هستیم اما توصیه پزشکان استفاده کمتر از آنتی بیوتیک هاست. زیرا به دلیل تجویز زیاد این داروها مقاومت میکروبی ایجاد شده است.

طباطبایی اضافه کرد:بسیاری از بیماران از پزشکان معالج می خواهند که حتما داروهای آنتی بیوتیک تجویز کنند و این در حالی است برخی از بیماری ها مانند سرما خوردگی نیاز به دارو ندارد.

دبیر اجرایی دهمین همایش سالانه انجمن عفونی اطفال گفت:مقالات مختلفی به دبیرخانه کنگره ارسال شده که مورد تبادل نظر قرار می گیرد و در این همایش همچنین نمایشگاهی از تجهیزات و داروها بر پا شده است که شرکت های دارویی مختلفی در این نمایشگاه غرفه دارند.

وی افزود:10 امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان در این کنگره اختصاص یافته است.

دهمین همایش سالانه انجمن عفونی اطفال و ششمین بزرگداشت استاد دکتر سید احمد سیادتی از در روزهای 28 تا 30 آبان ماه سال جاری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران برگزار می شود.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 27 آبان 1393 ، 13:56)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس