بزرگترین گردهمایی پژوهشگران «علوم اعصاب پایه و بالینی» در تهران گشایش یافت

ایران کنفرانس

بزرگترین گردهمایی پژوهشگران «علوم اعصاب پایه و بالینی» در تهران گشایش یافت

سومین کنگره «علوم اعصاب پایه و بالینی» به عنوان جامع‌ترین هم‌اندیشی علمی در حوزه علوم اعصاب، صبح چهارشنبه با حضور بیش از هزار نفر از استادان، متخصصان، کارشناسان و صاحبنظران ایرانی و خارجی در تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پژوهشی ایسنا، سومین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی از امروز (هفتم آبان ماه) به مدت سه روز به همت انجمن علوم اعصاب ایران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران در مرکز همایش‌های رازی ادامه دارد.

صدها تن از متخصصان، استادان و کارشناسان رشته‌های مختلف پزشکی وعلوم پایه پزشکی برای حضور در این کنگره علمی ثبت نام کرده‌اند که بر اساس رشته تحصیلی تا 17 امتیاز بازآموزی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است. البته گستردگی این حوزه و به ویژه ارتباط علوم اعصاب با صنعت و زندگی باعث شده است که علاوه بر روانشناسان، روانپزشکان، نورولوژیست‌ها، جراحان مغز و اعصاب، متخصصان آناتومی، فیزیولوژی، ایمونولوژی، بیوشیمی، علوم زیستی، بیولوژی سلولی، کارشناسان و متخصصان علوم فلسفه علوم ریاضی، برق، کامپیوتر(هوش مصنوعی)، طب فیزیکی، مهندسی پزشکی و رشته‌های مختلف توانبخشی، نیز در این کنگره شرکت کنند.

در حاشیه این همایش علمی کارگاه‌های آموزشی و مناظره‌هایی در قالب بخشهای دانشجویی و دانش‌آموزی برنامه‌ریزی شده که ارتباط علوم اعصاب با مسائل دو قشر نوجوان و جوان را نشان می‌دهد. این برنامه‌ها و همچنین برخی از سخنرانی‌ها، حتی برای عموم مردم، خانواده‌ها و والدین نیز قابل استفاده خواهد بود و می‌توانند به صورت آزاد در این کنگره شرکت کنند و از این مباحث بهره ببرند.

به گفته امامی زاده، جانشین دبیر اجرایی کنگره علوم اعصاب، بیش از 800 مقاله به صورت سخنرانی یا شکل پوستر طی سه روز برگزاری کنگره ارائه می‌شود.

سخنرانی‌ها، پانل‌ها و کارگاه‌های آموزشی هر روز از ساعت 8 تا 18 به طور همزمان در هفت سالن مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برای استفاده استادان، متخصصان، کارشناسان و دانشجویان برگزار می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس