سمینار «فناوری سلامت در بیمارستان» برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

سمینار «فناوری سلامت در بیمارستان» برگزار می‌شود

سمینار «فناوری سلامت و شیوه‌های تحول در بیمارستان»، 25 و 26 بهمن ماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فناوری ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بررسی تحولات تاریخی بیمارستان شامل تحولات ساختاری و فناوری و مدل اصلاحات در مدیریت فناوری و ارتقای رضایت بیماران، ابعاد سازوکارهای قانونی جدید در توسعه و بهره برداری از فناوری‌های جدید در بیمارستان‌ها (افق جدید برنامه پنجم و ششم برای حضور بخش غیر دولتی)، توسعه فناوری و نیروی انسانی متخصص در بیمارستان (بومی کردن فناوری و استفاده کارآمد از نیروی انسانی متخصص)، تنوع و تکثر شرکتهای دانش بنیان در بخش‌های بیمارستانی (ظرفیت سازی و تقسیم کار ملی و تعریف فعالیتهای متنوع) و نقش خیرین و واقفین در ایجاد تحول در فناوری بیمارستانی از محورهای این سمینار است.

این سمینار دو روزه به همت ستاد نوآوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری و معاونت درمان وزارت بهداشت و انجمن علمی اطلاع رسانی بهداشتی و زیست پزشکی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه سمینار تا 30 آبان ماه تعیین شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس