نخستین کنگره دانشجویی کشوری سرطان در تبریز برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

نخستین کنگره دانشجویی کشوری سرطان در تبریز برگزار می‌شود

نخستین کنگره دانشجویی کشوری سرطان، 18 تا 21 مهر ماه در تبریز برگزار می شود.

اشکان رازی، دبیر اجرایی این کنگره در گفت‌وگو با خبرنگار پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: این کنگره با هدف افزایش آگاهی و انتقال تجربیات جامعه پزشکی کشور در امر پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان، ارائه آخرین یافته های علمی ایران و جهان و نتایج پژوهش های انجام شده در زمینه های تصویربرداری، جراحی، ژنتیک‌ و جنبه‌های مولکولی، آسیب‌شناسی سرطان، انکولوژی و درمان های سیستمیک، پرتودرمانی، اپیدمیولوژی، غربالگری و تشخیص زودرس سرطان، درمان عوارض و بهبود کیفیت زندگی مبتلایان به سرطان، تغذیه و جنبه‌های اخلاقی و کاربردهای انفورماتیک در سرطان و همچنین حفظ باروری در بیماران برگزار می شود.

وی با اشاره به محورهای برگزاری این کنگره گفت: این کنگره در محور های ژنتیک در سرطان، بافت شناسی و جنین شناسی سرطان، فیزیولوژی سرطان، ایمونولوژی در سرطان، تغذیه در سرطان، پاتولوژی سرطان، پیشگیری از سرطان، علوم بالینی و درمان سرطان، پرستاری از بیماران سرطانی، روان پزشکی بیماران سرطانی، فارماکولوژی و داروهای نوین در سرطان، شیوع و پیشرفت سرطان، اخلاق در سرطان، سرطان های دهان و دندان و عکس، کاریکاتور و سایر آثار خلاقانه در حوزه سرطان برپا می شود.

وی ادامه داد: گروه های هدف اولین کنگره دانشجویی کشوری سرطان شامل دانشجویان دکتری عمومی پزشکی، دستیاری تخصصی پزشکی، دانشجویان داروسازی، علوم نوین پزشکی، علوم پیراپزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، بهداشت و تغذیه، مدیریت و دکتری علوم پایه پزشکی است.

رازی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت کنگره به نشانی www.tbzmscc.com مراجعه کنند.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 14 مهر 1393 ، 15:35)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس