یازدهمین کنگره بین المللی انجمن صرع ایران برگزار می شود

ایران کنفرانس

یازدهمین کنگره بین المللی انجمن صرع ایران برگزار می شود

یازدهمین کنگره بین المللی انجمن صرع ایران از 8 الی 10 بهمن در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، پرویز بهرامی فوق تخصص صرع و نوار مغز با تشریح اهداف برگزاری این کنگره، گفت:یازدهمین کنگره بین المللی صرع ایران به همت انجمن صرع ایران و همکاری مرکز علوم اعصاب شفا برگزار می شود.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه این کنگره هر ساله در فصل پاییز برگزارمی شد، امسال برای اینکه بتوانیم از دستاوردهای علمی کنگره بهره بیشتری ببریم و همکاران و محققان بیشتری بتوانند شرکت کنند، بهمن ماه را انتخاب کردیم تا زمان کافی برای ارسال مقالات داشته باشند.

بهرامی اضافه کرد:سخنرانان بین المللی این همایش ازکشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، اسپانیا و ژاپن دعوت شده اند که هر کدام پیشکسوت رشته صرع در کشورخود هستند.

وی افزود:در این کنگره دکتر کاوای که جراح مغز و اعصاب و صرع ، عضو انجمن صرع ژاپن و عضو هیات علمی دانشگاه توکیو ژاپن و همچنین دو نفر از بزرگان و پیشکسوتان رشته مغز و اعصاب و صرع از کانادا هستند که یکی از آنها ایرانی مقیم کانادا است حضور دارند.

بهرامی گفت: در این همایش آخرین دستاورد های به روز علمی در اختیار دانشمندان و پزشکان ایرانی به خصوص جراحان و متخصصین اعصاب، روانپزشکان و پزشکان عمومی قرار می گیرد.

همچنین امسال برای اولین بار از پرستارانی که در زمینه صرع تحقیق کرده و علاقه مند هستند اطلاعات خود را در زمینه این بیماری بالا ببرند، کارگاه آموزشی ویژه در نظر گرفته ایم.

دبیر علمی یازدهمین کنگره بین المللی انجمن صرع ایران ادامه داد:300 پزشک داخلی و 17 مهمان خارجی در این همایش حضور دارند ودر حال حاضر نیز دبیرخانه همایش در حال جمع آوری مقاله های علمی پژوهشگران و محققان است .

وی اضافه کرد:مهلت ارسال مقالات تا 15 مهرماه 93 تمدید شده است.

این متخصص اعصاب و روان افزود :درسال های قبل دستاوردهای کنگره صرع فقط در قالب کتاب چاپ می شد که امسال علاوه بر آن ، به دلیل حضور مهمانان خارجی و بالا بودن بار علمی همایش سعی کردیم دانش به روز درمان بیماری صرع به صورت کاربردی در بیمارستان های کشور در اختیار متخصصان این رشته قرارگیرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس