فراخوان طرح‌های پژوهشی ستاد علوم و فناوری‌های شناختی

ایران کنفرانس

فراخوان طرح‌های پژوهشی ستاد علوم و فناوری‌های شناختی

سومین فراخوان طرح‌های پژوهشی ستاد علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اواسط مهر ماه امسال منتشر می‌شود.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، توجه به بازنگری در برخی جزئیات فرایند حمایت تشویقی از پژوهش‌های پایه، کاربردی، به همراه توسعه فناوری و زیرساخت انتشار سومین فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی و توسعه فناوری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی را با تاخیر مواجه کرد.

فرآیند حمایت از طرح‌های پژوهشی و توسعه فناوری در این ستاد به صورت دو مرحله ای است و هر سال دو فراخوان عمومی (شهریور ماه و اسفند ماه) برای اعضای هیات علمی و شرکتهای دانش بنیان این حوزه منتشر است.

بر اساس این گزارش، در فراخوان اخیر که در اسفندماه سال 92 منتشر شد از میان 112 درخواست ارسال شده برای ستاد، تعداد 90 طرح شرایط آیین نامه‌ای لازم را احراز کرده و مورد بررسی و داوری قرار گرفتند. پس از داوری و ارزیابی‌ طرح‌ها در کمیته‌های داوری ستاد، 33 طرح شرایط لازم برای ورود مرحله دوم را کسب کردند. بر این اساس فراخوان شهریور ماه با کمی تاخیر و در نیمه دوم مهرماه برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که بازنگری مد نظر در راستای روشنگری بیشتر اهداف پژوهشی ستاد و شامل اضافه کردن مجموعه ای از موضوعات پژوهشی و توسعه فناوری در ذیل اولویتهای اعلام شده ستاد است.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 6 مهر 1393 ، 15:08)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس