پانزدهمین کنگره ملی خوردگی برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

پانزدهمین کنگره ملی خوردگی برگزار می‌شود

پانزدهمین کنگره ملی خوردگی، 29 مهر تا اول آبان ماه 93 در محل پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، محورهای مورد بحث در این کنگره را خوردگی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، خسارت‌های زیست محیطی ناشی از خوردگی، خوردگی در صنایع دفاعی و هوافضا، روش‌های نوین پایش، کنترل خوردگی و آزمایش‌های خوردگی، مدیریت و ارزیابی ریسک خوردگی در مراحل طراحی و بهره‌برداری، خوردگی در صنایع و تاسیسات دریایی، اسکله و کشتی‌سازی، نقش آموزش و استانداردسازی در پیشگیری از خوردگی، خوردگی در صنایع نیروگاهی اعم از حرارتی، هسته‌ای، تولید پراکنده و ... تشکیل می‌دهند.

همچنین خوردگی در صنایع فولاد، خودروسازی، حمل و نقل ریلی و زیرساخت‌های شهری، تحقیق و توسعه در علم و فناوری خوردگی، روش‌های جلوگیری از خوردگی (پوشش‌ها، بازدارنده‌ها، حفاظت کاتدی و آندی، انتخاب مواد)، فناوری نانو و مواد پیشرفته خوردگی، نقش مدیریت، اقتصاد و مباحث تجربی در خوردگی، پدافند غیرعامل در خوردگی، خوردگی در سامانه‌های آب و فاضلاب، خوردگی در دماهای بالا، مطالعات موردی خوردگی در صنایع مختلف کشور و خوردگی میکروبی و بیومواد از دیگر موارد مورد بحث در این کنگره به شمار می‌روند.

برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های این کنگره است.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی پانزدهمین کنگره ملی خوردگی به نشانی http://congress.ica.ir مراجعه یا با شماره تلفن‌های 88827334 و 88344287 تماس بگیرند.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 6 مهر 1393 ، 15:09)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس