یافته‌های نوین علمی در اولین کنگره زخم و بافت ارائه می‌شود

ایران کنفرانس

یافته‌های نوین علمی در اولین کنگره زخم و بافت ارائه می‌شود

اولین کنگره ملی زخم و بافت، دوم تا چهارم مهر ماه سال جاری از سوی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و با همکاری مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان میلاد برگزار می‌شود.

دکتر پروین منصوری، دبیر علمی اولین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت در گفت‌وگو با ایسنا، هدف از برگزاری این کنگره را ارائه یافته‌های نوین علمی و پژوهشی در زمینه زخم و ترمیم بافت دانست و افزود: امروزه بحث در زمینه زخم در ارگان های مختلف بدن و راهکارهای نوین درمانی با حداقل صدمات به بافت از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی به معرفی محورهای ارائه شده در این کنگره پرداخت و گفت: زخم پای دیابتیک، زخم فشاری، سوختگی ها، صدمات اسکلتی عضلانی، دیگر زخم های مزمن، روش های نوین جراحی، لیزر و دیگر روش های فیزیکی شیمیایی مؤثر در ترمیم زخم، پانسمان های نوین، رویکرد های نوین در کنترل عفونت زخم، مراقبت های خانگی، دیدگاه روانپزشکی در ترمیم زخم، جایگاه اخلاق حرفه ای و پزشکی قانونی در این زمینه و موارد بسیاری از این قبیل در اولین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

وی در ادامه از امتیاز بازآموزی این کنگره برای متخصصین رشته های مختلف خبر داد و اظهار کرد: کنگره زخم و ترمیم بافت دارای 13 امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان در رشته های تخصصی پوست، جراحی های ترمیمی و پلاستیک، سوختگی، استخوان و مفاصل، عمومی، کلیه و مجاری ادراری، گوش و حلق و بینی و سر و گردن، طب فیزیکی و توانبخشی، پزشکی ورزشی، جراحی فک و صورت و دهان، پزشکی عمومی و متخصصین بیماری های دهان است.

دبیر علمی اولین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت افزود: این کنگره برای متخصصین جراحی اطفال، دندانپزشکان دارای دکترای حرفه ای، کارشناسان و دکترای رشته پرستاری و فیزیک پزشکی 9 امتیاز بازآموزی به همراه دارد و فیزیوتراپ های دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز می توانند با شرکت در این کنگره از 6.5 امتیاز بازآموزی بهره مند شوند.

منصوری در پایان با اشاره به این که هیات داوران متشکل از 10 نفر از متخصصین رشته های مختلف هستند خاطرنشان کرد: تاکنون 50 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده که از بین آن 15 مقاله توسط هیات داوران جهت ارائه سخنرانی و بقیه بصورت پوستر پذیرفته شده اند.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 2 مهر 1393 ، 11:53)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس