برگزاری همایش مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور در اصفهان

ایران کنفرانس

برگزاری همایش مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور در اصفهان

دبیر اجرایی همایش مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور روز پنجشنبه به ایرنا گفت: این همایش با هدف تبادل یافته های جدید در رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، توسعه و ارتقا سطح دانش مهندسی کامپیوتر در کشور، معرفی مرزهای دانش در حوزه های مختلف این حوزه و تشویق محققان و دانشجویان به پژوهش برگزار می شود.

محمد رستمی افزود: مقرر است با برگزاری این همایش، دبیرخانه دایمی همایش های ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در دانشگاه پیام نور تشکیل شود.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام و ارسال مقاله برای همایش مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور تا 20 مهر امسال است، اظهار کرد: به احتمال زیاد این فرصت تمدید خواهد شد.

رستمی، محورهای همایش را مهندسی نرم افزار و سخت افزار، شبکه های کامپیوتری و امنیت، هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر و الگوریتم ها عنوان و اضافه کرد: دانشجویان رشته های مهندسی کامپیوتر، برق، فناوری اطلاعات و مخابرات از جمله مخاطبان این همایش هستند.

عضو کمیته علمی همایش مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور گفت: تعدادی از استادان ایرانی مقیم در خارج از کشور نیز برای مباحث داوری و علمی این همایش همکاری می کنند.

وی درباره دلیل برگزاری این همایش ملی در شهر تیران اظهار کرد: دانشگاه پیام نور مرکز تیران از هفت سال قبل آغاز بکار کرد و در این مدت فعالیت های خوبی در زمینه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات داشته است.

رستمی افزود: رشته های تحصیلی مهندسی نرم افزار، سخت افزار و فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر در دانشگاه پیام نور مرکز تیران ارایه می شود.

شهر تیران، مرکز شهرستان «تیران و کرون» در 45 کیلومتری غرب اصفهان است.

دانشگاه پیام نور مرکز تیران، بیش از سه هزار دانشجو در 39 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی دارد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس