کسب رتبه دوم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در کنفرانس سالانه پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور

ایران کنفرانس

کسب رتبه دوم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در کنفرانس سالانه پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور

کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب رتبه دوم در دو حوزه کنفرانس سالانه پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور شد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر حمید رضا رحیمی دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: در این کنفرانس که با حضور دانشگاهها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه‌های "درصد حیطه مقالات دریافت شده از کل مقالات دریافتی" و "نسبت مقالات پذیرفته شده به مقالات ارسال شده در هر دانشگاه" پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه دوم را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری و تربیت پژوهشگران در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز توسعه علمی دانشگاه مهمترین برنامه کمیته تحقیقاتی دانشگاه به شمار می رود، خاطرنشان کرد: کسب عناوین برگزیده در پانزدهمین کنفرانس سالانه پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی، نتیجه دو سال حمایت قابل تحسین معاونت پژوهشی دانشگاه و سرپرست کمیته تحقیقات دانشجوی دانشگاه است.

این دانشجوی دکترای تخصصی پزشکی مولکولی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز این کمیته موفق به کسب مقام نخست کشور در تعداد مقالات ارسالی شد، خاطرنشان کرد: هدف گذاری برای کسب عناوین برتر کشوری از سال گذشته در دانشگاه آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با قدردانی از تمامی دانشجویان فعال در عرصه تحقیقات و پژوهش اظهار امیدواری کرد: کسب این موفقیت نوید آینده‌ای روشن در راستای نقشه علمی دانشگاه باشد.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 25 شهریور 1393 ، 15:08)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس