راه‌اندازی اولین مرکز هسته تحقیقات کاربردی مدیریت و برنامه‌ریزی سرزمینی کشور

ایران کنفرانس

راه‌اندازی اولین مرکز هسته تحقیقات کاربردی مدیریت و برنامه‌ریزی سرزمینی کشور

معاون دانشگاه سمنان، از راه اندازی اولین مرکز هسته تحقیقات کاربردی مدیریت و برنامه ریزی سرزمینی کشور در دانشگاه سمنان خبر داد.

دکتر علیرضا عرفانی در گفت‌وگو با خبرنگار پژوهشی ایسنا منطقه سمنان، اظهار کرد: این هسته تحقیقات مرکزی علمی، تخصصی، پژوهشی و غیرسیاسی است که فعالیت‌های مطالعاتی مربوط به آمایش سرزمین و سند چشم انداز را در سطح ملی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه گستره فعالیت های این مرکز در سطح ملی است، افزود: چنانچه سایر استان‌ها درخواستی مبنی بر تهیه و تدوین آمایش سرزمین و سند چشم انداز را داشته باشند این مرکز با آنها همکاری خواهد داشت.

معاون دانشگاه سمنان، ادامه داد: این مرکز اگرچه محل استقرار آن در استان سمنان است اما گستره فعالیت‌های آن سراسری است. همچنین این مرکز رابط بین دانشگاه سمنان، استانداری و موسسات مختلف علمی پژوهشی و حتی اجرایی است.

مسوول مرکز هسته تحقیقات کاربردی مدیریت و برنامه ریزی سرزمینی کشور، با بیان اینکه ساخت و تجهیز این مرکز به عهده دانشگاه سمنان بوده است، تصریح کرد: این هسته تحقیقات در زمینی به مساحت یک هکتار و زیربنای یک هزار و 100 متر مربع راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ساختمان مرکزی مرکز هسته تحقیقات کاربردی مدیریت و برنامه ریزی سرزمینی کشور در شهر شهمیرزاد است، اظهار کرد: این مرکز علمی تحقیقاتی، نخستین مرکز هسته کاربردی مدیریت و برنامه ریزی سرزمینی کشور است.

دکتر عرفانی با بیان اینکه پژوهشگران این مرکز محدود به اساتید دانشگاه و هیات علمی دانشگاه سمنان نمی‌شوند، یادآوری کرد: در این هسته علمی از پژوهشگران مختلف و محققان و پژوهشگران ملی که دارای کارنامه و تجارب ارزنده و درخشانی باشند استفاده می‌شود.

مسوول مرکز هسته تحقیقات کاربردی مدیریت و برنامه ریزی سرزمینی کشور، با اذعان به اینکه این مرکز بصورت رسمی افتتاح شده است، افزود: تاکنون پژوهشی در این مرکز انجام نشده و در حال حاضر در حال انعقاد چندین قرارداد برای آغاز کار تحقیقاتی در این مرکز هستیم.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 3 مهر 1393 ، 17:34)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس