کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان

وبینار(سمینار آنلاین)رایگان بازاریابی در عصر رسانه های اجتماعی - اردیبهشت 93

مشاهده همه همايش های info@e-seminar.ir
سطح برگزاريملي
محورهاي همايش--------------------
آنچه که رسانه های اجتماعی برای تجار و بازاریابان انجام می دهند فراهم سازی بهترین و موثرترین بستر جهت بیان اهدافشان است. آنها می توانند به راحتی با کاربران و مشتریان ارتباط برقرار کنند. در دسترس بودن ابزارهای کم هزینه اختیار بیشتر در بازاریابی برنامه هایشان را فراهم می سازد تا بتوانند فناوری مناسب را با اخلاق اجتماعی ترکیب کنند. تمامی این کاربردها بر اساس ساختار اینترنتی با تلفن همراه است که بهترین عرضه را در اختیار عموم مردم قرار می دهد.


در وبینار فوق نقش رسانه های اجتماعی را در بازاریابی امروز بررسی و راهکارهای مناسبی برای بهره برداری هر چه بهتر ایز این پدیده نوظهور را ارائه خواهیم کرد.
محورهاي همايش
برگزار كنندگان: وبسایت ایـ سمینار
------------------
تحت حمایت اطلاع رسانی وب سایت ایران کنفرانس

مهلت ارسال چكيده مقالات: ندارد
مهلت ارسال متن كامل مقالات: ندارد
تاريخ برگزاري همايش: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سايت همايش: e-seminar.ir
تلفن تماس دبيرخانه:
آدرس دبيرخانه:
محل برگزاري: وبسایت ایـ سمینار
ایمیل: info@e-seminar.ir
وبینار(سمینار آنلاین)رایگان بازاریابی در عصر رسانه های اجتماعی - اردیبهشت 93

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی
بورس های تحصیلی و کارآموزی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1403© : ایران کنفرانس